loading...
دانلود مستقیم جدیدترین بازیهای روز دنیا
mohamadrad بازدید : 975 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Dragons Dogma XBOX360 دانلود بازی Dragons Dogma برای XBOX360

|نسخه معتبر iMARS|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

در تاریخ شرکت کاپکام عناوین بسیار محدودی وجود داشته که تمرکز خاصی بر روی آنها بوده است ، در این بین می توان به سری بازی های رزیدنت اویل اشاره کرد که سرآمد بازی های کاپکام بوده و تعداد افرادی که در پروسه ساخت این بازی با هم همکاری می کردند به بیشتر از ۲۰۰ تفر می رسید . با این وجود بازی جدید و نقش آفرینی شرکت کاپکام به نام (Dragon’s Dogma) از آن دسته بازی هاییست که افراد زیادی را در پروسه ساخت به خود مشغول کرده. حدود ۱۵۰ کارمند به صورت تمام وقت در زمینه ساخت این بازی همکاری کی کنند که باعث می شود این بازی به یکی از بزرگترین بازی های ساخته شده کاپکام تبدیل شود. در برنامه ای که در کشور انگلستان برگذار بوده و وب سایت های مختلف از آن دیدن کرده اند اطلاعات نسبتا” خوبی از بازی منتشر شده که جالب و در خور توجه می باشد. یکی از نکات بسیار جالب بازی جهان آزاد ( Open World) بودن کامل بازی است که باعث می شود گیمر در هر منقطه به هر کاری مشغول و بازی را به پیش ببرد. یکی از نکاتی که سازندگان در پروسه ساخت بازی و نمایش ها تاکید خاصی بر آن نکته داشته اند آزاد بودن گیمر و امکان جستوجو و کاوش بی پایان برای بازیکن است که باعث می شود گیمر در طول جریان و داستان بازی بار ها و بارها مناطق مختلف و متنوع بازی را مشاهده کند ولی در هر بار به دنبال آیتم جدید و منحصر بفردی باشد. همین آزادی عاملی خواهد بود که (Dragon’s Dogma-) را نسبت به بازی های سال ۲۰۱۲ برتر می کند. آیتم ها و جزئیاتی که در طول ماموریت ها نسیب گیمر می شود ممکن است در اختیار گیمر دیگر قرار نگیرد و او با آیتم دیگر رو به رو شود . آیتم ها در بازی گسترده و مملوء از جوایز خواهند بود. منتظر نمایش بزرگی از (Dragon’s Dogma) باشید.

زمانی که بازی معرفی شد بازی و نمایش آن با رویکرد های مختلف همراه شد، یکی از آنها تنوع و امکانات گسترده در طراحی شخصیت های مختلف بازی بود که مورد توجه بازیکن ها قرار گرفته ، از این رو المان های در نظر گرفته شده برای این بخش بسیار گسترده تر شده است. به طور مثال برای طراحی شخصیت اصلی بازی امکانات مختلفی در نظر گرفته شده و امکان طراحی ۸۰ شخصیت مختلف با سلاح ها و کلاس های مخصوص در بازی تعبیه شده که نشان از گستردگی بازی می باشد. حدود ۴۰ نوع مدل مو با امکان تغییر رنگ آنها به شکل بسیار گسترده همراه با استایل های مختلف باعث می شود امکان خلق شخصیت های متنوع وجود داشته باشد. بعد از ساخت و آماده سازی شخصیت مورد نظر او بر اساس همان المان و برنامه ای که از قبل طرح ریزی شده وارد بازی می شود و با داستان و رویداد های آن رو به رو خواهد شد.می توان گفت بخش تک نفره بازی گسترده تر از بازی های مشابه می باشد و از المان های های رایج استفاده خوب و مفیدی کرده، با این وجود گیمر توان ساخت گروه های سه نفره را دارد . این گروه ها بر اساس نیاز و مراحل بازی از شخصیت های مختلف تشکیل می شوند که هر کدام کلاس و توانایی منحصر بفردی دارند و تمایز آنها علاوه بر کلاس، نوع برخورد و عکس العمل در میدان نبرد است که باعث ایجاد تفاوت ما بین شخصیت های وابسته و دیگران می شود. در نمایشگاه (E3) و نمایش بازی (Dragon’s Dogma) هسته اصلی گیم پلی و المان های استفاده شده در آن با سرعت بسیار زیاد نظر مخاطبین و منتقدین را به خود جلب کرد. استفاده از عناصر (RPG) با نوآوری های بسیار باعث گستردگی بازی شده که برتری بازی در زمینه های مختلف نسبت به عناوین مشابه را نشان می دهد. شاخه های مهارت متنوع و ارزش تکرار مراحل بنا به گفته سازندگان تنها بخشی از عوامل موفقیت بازی را تشکیل می دهند و برای رسیدن به موفقیت قرار گیری المان های موفق و سازگار با تم بازی بسیار لازم و از مواردی می باشد که استفاده از آنها توسط گیمر لذت خاصی به او منتقل می کند.در نمایشگاه (E3) گرافیک بازی در سطح خوبی قرار داشت با این وجود و در نمایش های جدید بازی شاهد گرافیک بهتری از بازی بوده ایم، نرخ فریم ریت بازی هم نسبت به گذشته از ثبات خوبی بر خوردار است . در بخش گرافیک سایه زنی ها و موارد مربوطه در سطح خوبی قرار دارد.

اسکرین شات:

Dragons Dogma XBOX360 s1 دانلود بازی Dragons Dogma برای XBOX360 Dragons Dogma XBOX360 s2 دانلود بازی Dragons Dogma برای XBOX360 Dragons Dogma XBOX360 s3 دانلود بازی Dragons Dogma برای XBOX360

Dragons Dogma XBOX360 s4 دانلود بازی Dragons Dogma برای XBOX360 Dragons Dogma XBOX360 s5 دانلود بازی Dragons Dogma برای XBOX360 Dragons Dogma XBOX360 s6 دانلود بازی Dragons Dogma برای XBOX360

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. در صورت امکان میتوانید آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت پارسی گیم نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

توجه: اعتبار لینک های مستقیم ۳۰۰ روز از تاریخ انتشار بازی بر روی وبسایت خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.



 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود مستقیم بازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بیشتر دنبال چه چیزی میگردید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 117
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4793
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 2,125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 42,443
  • بازدید سال : 110,075
  • بازدید کلی : 1,254,260
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی آنلاین ام جی گیمز:

    پشتیبانی